Op naar Scheveningen - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Iris - WaarBenJij.nu Op naar Scheveningen - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Iris - WaarBenJij.nu

Op naar Scheveningen

Blijf op de hoogte en volg Iris

30 Juli 2015 | Nederland, Scheveningen

Dat er veel minder wind zou zijn lijkt nog niet erg het geval in de ochtend, maar we hebben er zin in. Zeilpakken aan, ontbijten en vertrekken. Eerst nog even tanken en dan tegen 10 uur de Noordzee op. Oeps, daar gaat het best nog te keer. Verder zee op worden de golven niet kleiner, maar wel langer en met de zeilen gehesen is het prima te doen. Al worden onze zeebenen en maag toch wel op de proef gesteld. Maar het zonnetje, het zien van een dolfijntje maakt veel goed en na een heftige flinke regenbui en wat losse spetters liggen we om half 3 in de haven van Scheveningen. Dat was toch best een leuke tocht, maar wel goed dat de jongens niet meer aan boord waren.
Tijd om te relaxen in een strandtent op het Scheveningse strand. De vakantie kan nu echt beginnen.