Verwaait in Volendam en Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Iris - WaarBenJij.nu Verwaait in Volendam en Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Iris - WaarBenJij.nu

Verwaait in Volendam en Amsterdam

Blijf op de hoogte en volg Iris

27 Juli 2015 | Nederland, Amsterdam

Na een dagje spelletjes doen, Ipadden, pannenkoeken bakken en toch maar een ijsje halen in Volendam, was het zondag mooi weer om te vertrekken naar Amsterdam. Een lekker tochtje met een mooi zonnetje op de motor tegen de wind in naar de Sixhaven. Daar zagen we de laatste vrije box. Dus we liggen goed vast voor de volgende storm die over ons heen komt. Snel de schoenen aan en met het pontje over naar het Station. Dan begin de zoektoch naar een terras en bitterballen op het Leidscheplein. Er moet een kaartje naar huis worden geschreven en dan is het sprinten naar de boot want het begint inmiddels weer te regenen. De jongens maken een grote pizza en 's avonds kijken we flauwe grappen van Jochem Meijer. Dikke pret.
Ook maandag is het geen weer om te vertrekken naar IJmuiden, dus .... Risk bij de Intertoys gekocht en een hele middag vertier. En ik dank nog wel meer.
De nasi smaakte goed en na wat afleveringen van flikken in Maastricht en Moordvrouwen konden de jongetjes eindelijk op tijd en moe naar bed. En wij ook :-))

• 28 Juli 2015 - 11:42

José:

ziet er wel echt uit als vakantie , genieten zeg