Trossen los! - Reisverslag uit Makkum, Nederland van Iris - WaarBenJij.nu Trossen los! - Reisverslag uit Makkum, Nederland van Iris - WaarBenJij.nu

Trossen los!

Blijf op de hoogte en volg Iris

24 Juli 2015 | Nederland, Makkum

Om half zes gaat de wekker om toch maar vooral op tijd te vertrekken uit Makkum, want rond een uur of 5 komen onze opstappers Mikel en Beau aan boord in Volendam.
Na een uurtje varen blijkt dat Jan z'n paspoort niet bij zich heeft, dus omgekeerd en terug naar Makkum. Daar lag het gelukkig nog in de auto. En om 8 uur waren we opnieuw onderweg. Onderweg werd het steeds mooier weer en na de sluizen van Enkhuizen konden de korte broeken aan en de truien uit!!
Om 15 uur lagen we aangemeerd in Volendam en niet lang daarna kwamen ook onze gasten. Na nog lekker op terras gezeten te hebben en gegeten met papa's, mama's en opa werden de neefjes uitgezwaaid en kon voor hen het feesten beginnen.

• 28 Juli 2015 - 11:45

José:

Volgens mij toch aangemeerd in Volendam, anders hebben jullie wel een bijzonder rondje gevaren :)

• 28 Juli 2015 - 16:39

Iris :

Thanks zus voor de oplettendheid!